Friday, September 7, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 7 septembrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 7 septembrie 2012
Iata ca avem prima emisiune in care am aflat mai multe despre baietii Mireasa pentru fiul meu 2. Astfel, am putut sa aflam si pe cine plac baietii, pentru ca ei au avut ocazia sa le vada.
Alin si Cosmin au preferat sa nu dea nume.
In schimb, Razvan are 3 preferinte: Cornelia, Cristina si Andreea.
Dragos pe Florentina si Iulia.
George pe Madalina si Cristina.
Virgil pe Ramona si Cornelia, probabil ca nu stie ca ea nu mai este in emisiune.
Razvan pe Cristina, Cornelia si Andreea.

Se pare ca Florin a avut ceva divergente cu Dragos si Maricel. Imaginile mai jos.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Din nou se schimba programul emisiunii de dimineata. De luni se va difuza de la 11:50.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment