Friday, May 31, 2013

Valentina si Iulia Npm 5 s-au despartit definitiv

Labels:

Stiu ca am mai scris un articol referitor la faptul ca Iulia si Valentin, fosti concurenti Nora pentru mama 5 s-au despartit si apoi s-au impacat. Fiind  o telespectatoare care i-a indragit si pentru ca-i am pe amandoi prieteni pe Facebook, am observat ca lucrurile nu mergeau foarte bine intre ei. La un moment dat am vazut poze cu Valentin si o alta fata dar nu cred ca a fost nimic si nu cred ca acesta este motivul pentru care cei doi au decis sa se desparta.

Valentin a scris un mesaj destul de concis pe Facebook referitor la el si sotia sa, Iulia. Si se pare ca totul e real, Iulia si Valentin s-au despartit si nu mai este cale de intoarcere desi poate pentru cei care-i indragesc este greu de crezut si de acceptat, mai ales ca cei doi au impreuna o fetita, pe Raluca. 

Iata ce a scris Valentin:


Valentin Alex

Ca sa inteleaga toata lumea si sa fie totul clar , intre mine si Iulia Ralu s-a terminat tot !

Si nu este vreo facatura, este contul personal al lui Valentin. Pentru a nu fi acuzata ca inventez sau mint. Se poate verifica pe Facebook.
Imi pare extrem de rau de ei.

Daca ar fi sa raspund la intrebarea : De ce? Iata raspunsul :

Valentin Alex
 pentru ca asa e cel mai bine , fiecare pe drumul lui si sa ne gasim fericirea separat !nu isi au rost motivele !sper ca am fost destul de clar !




Articole similare:






1 comments:

  1. Am crezut in aceasta emisiune, pana ieri, cand mi s-a intamplat ceva foarte curios. Am intrat pe site ca sa votez pe Dragos si dupa ce mi-am exercitat votul, mi-a aparut instiintarea ca nu se ia in considerare, deoarece am mai votat. Si nu mai votasem.Am zis, o fi vreo greseala, astazi, la fel, am votat tot pe Dragos, iar mi s-a refuzat votul. Probabil ca sunt facute niste calcule de catre organizatori si daca o votam pe Florentina, votul meu ar fi fost valid. Pacat ca Antena 1 se deda la actiuni care nu-i fac cinste. A pierdut un telespectator fidel. Pe mine cel putin, m-a suparat mult aceasta metoda folosita de Antena 1.

    ReplyDelete