Saturday, June 1, 2013

Victor s-a despartit de Narcisa, soc la Mireasa pentru fiul

Labels:

Astazi in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu, Narcisa a venit cu o stire bomba. Narcisa s-a despartit de logodnicul ei, Victor. Sau din cate am inteles, cred ca Victor a fost cel care a parasit-o pe Narcisa. Dupa iesirea din casa Mireasa pentru fiul meu si dupa ce Narcisa a sarit gardul pentru el, se pare ca Victor a avut cateva reprosuri la adresa lui.

Acum, nu vreau sa fiu rea dar cei doi sustineau sus si tare ca daca ies din casa Mireasa pentru fiul meu le va fi mult mai bine. Se pare ca mai bine le-ar fi fost in casa Mireasa pentru fiul meu. Narcisa este o femeie cu o personalitate puternica si destul de dura, asa ca despartirea lor nu ma mira. Insa sunt oarecum mirata ca acest lucru sa se intample atat de repede. 


Doar despartiri in ultima perioada. Chiar si Iulia si Valentin care sunt casatoriti s-au despartit, deci nu ma mira foarte tare despartirea dintre Victor si Narcisa.

Poate cei doi trebuiau sa fie mai rezervati si sa vina apoi cu comentarii.

In 26 mai 2013, Victor a postat o poza cu Ama pe Facebook, dar nu cred ca asta e motivul despartirii.

Sursa pozei: Facebook.com




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment